Кредитний ліміт до 200 000 грн
Кредитний ліміт від 1000 грн до 200 000 грн.
Пільговий період кредитування до 62 днів
Пільговий період кредитування становить до 62 днів та діє тільки на безготівкові операції здійснені в торговельно-сервісній мережі. На операції зі зняття готівки та безготівкові перекази пільговий період не розповсюджується.
Дистанційне відкриття через Дію
Оформлюйте цифрову картку онлайн без відвідування відділень
5% на залишок власних коштів
Отримуйте 5% на залишок власних коштів.
Доступ до рахунку 24/7 у мобільному додатку
Контроль стану рахунку та карток і перекази в режимі 24/7 за допомогою мобільного додатку
Щомісячний мінімальний платіж – 8% від суми заборгованості
Щомісячний мінімальний платіж – 8% від суми заборгованості
Як отримати кредитну О.Картку

Завантажте мобільний додаток O.Bank 2.0

Підтвердіть свій мобільний номер

Надайте документи через застосунок Дія

Пройдіть ідентифікацію через селфі

- Заповніть коротку анкету

Підпишіть документи просто в O.Bank 2.0

Встановіть код доступу до додатку

Вітаємо! О.Картка+ вже у вашому смартфоні
Популярні питання
Відкриття рахунку та оформлення основної картки – Не тарифікується
Обслуговування рахунку – Не тарифікується
Строк дії кредитного ліміту – 12 місяців з можливістю автоматичної пролонгації.
Розмір кредитного ліміту – від 0 грн до 200 000 грн
Мінімальний кредитний ліміт – 0,00 грн.
Максимальний кредитний ліміт при оформленні – 50 000,00 грн. (включно).
Максимальний кредитний ліміт при збільшенні кредитного ліміту за ініціативою клієнта або Банку – 200 000,00 грн. (включно).
Пільговий період кредитування – до 62 днів
Пільговий період кредитування становить до 62 днів та діє тільки на безготівкові операції здійснені в торговельно-сервісній мережі. На Операції зі зняття готівки та безготівкові перекази пільговий період не розповсюджується.
Відсоткові ставки, що нараховуються за користування кредитним лімітом, річних: 0,01% - для заборгованості, яка виникла внаслідок здійснення безготівкових операцій за товари та послуги в торгівельно-сервісній мережі (у тому числі мережі Інтернет) в межах пільгового періоду (у тому числі, суми комісій, сплачених за рахунок кредитного ліміту) та 70,8% - для заборгованості, яка виникла після пільгового періоду; 70,8% - здійснення операцій зняття готівки, безготівкового переказу з рахунку та інших операцій, які не є безготівковою оплатою товарів та послуг (в тому числі, суми комісій, що сплачені за рахунок кредитного ліміту).
Реальна річна відсоткова ставка - 100,22%
Розмір щомісячного обов’язкового платежу – 8%
Отримання кредитних коштів готівкою в мережі АТ “Ідея Банк” та інших банків України – 0,5%
Отримання кредитних коштів безготівковим переказом – 0,5%
Штраф за несплату щомісячного обов’язкового платежу – 100 грн
Сплачується за кожен факт несплати, несвоєчасної або неповної сплати щомісячного обов’язкового мінімального платежу.
Процентна ставка за користування простроченою заборгованістю – 70,8%
Клієнт має право відмовитись від договору про споживчий кредит протягом 14 календарних днів з дня укладення договору.
У разі відмовим від такого договору клієнт повинен погасити всю заборгованість за кредитним лімітом, у тому числі відсотки за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за процентною ставкою, згідно з договором, та вчинити інші дії, передбачені Законом України “Про споживче кредитування” та договором.
Клієнт має право достроково розірвати договір за умови погашення всієї заборгованості за кредитним лімітом за процентною ставкою, згідно з договором.
- ІПН та ID картка або паспорт громадянина України для виїзду за кордон у встановленому на смартфоні застосунку Дія
- активований Дія.Підпис.
- У касах відділень АТ «Ідея Банк» (не тарифікується Банком).
- Засобами безготівкового переказу по реквізитах рахунку через установи інших банків (не тарифікується Банком, але комісію можуть стягувати банки-відправники).
- Засобами системи дистанційного обслуговування IdeaOnline (зарахування на рахунок не тарифікується Банком).
- Засобами онлайн-платформ (не тарифікується Банком, але комісію можуть стягувати оператор онлайн-платформи).
- Засобами термінальної мережі iBox та EasyPay (не тарифікується Банком, але комісію можуть стягувати оператори термінальних мереж) зі строком зарахування коштів на рахунок до трьох робочих днів.
Правила захисту
ПРАВИЛА ЗАХИСТУ ВІД ШАХРАЇВ
для повної свободи дій та необмежених можливостей
з карткою "О.Картка+"
Захистіть інформацію про картку
1. Встановіть ліміти на зняття готівки та покупки
2. Підключіть SMS-інформування
3. Отримайте 3d-secure автоматично
4. Безкоштовно оформіть платіжну картку з чипом
Нікому та за жодних умов не повідомляйте
1. Коди з SMS від банку
2. Номер та термін дії картки
3. Тризначний CVV2-код на зворотному боці картки, це для операцій в Інтернеті
4. Логін та пароль для входу в інтернет-банкінг
Захистіть свій PIN-код
1. Прикривайте PIN-код під час набору
2. Періодично змінюйте PIN-код (зокрема після користування карткою в сумнівному банкоматі)
3. Порівняйте банкомат з його екранною заставкою
4. Встановіть індивідуальні ліміти на зняття готівки
Захистіть свої ГРОШІ під час зняття в банкоматі
1. Якщо операцію завершено, а гроші не з'явилися, зачекайте декілька хвилин поруч з банкоматом
2. Перевірте чи отвір для отримання готівки закритий та негайно повідомте про це банк за телефоном, вказаним на банкоматі
Не відходьте від банкомата!
Захистіть себе в ІНТЕРНЕТІ
1. Користуйся відомими та перевіреними платіжними сайтами
2. Перевіряйте, щоб адреса сайту починалась з “https”, це гарантує проходження інформації шифрованим каналом
3. Перевіряйте репутацію сайту
4. Перевіряйте відгуки про сайт в Інтернеті
5. Перевіряйте сайт на наявність у списку шахрайських сайтів
6. Перевіряйте вік та термін реєстрації сайту
Тарифи
Архів тарифів 2023 рік
Архів тарифів 2022 рік
Попередження
За користування картковим рахунком та карткою Клієнт сплачує Банку комісійні винагороди, згідно з чинними Тарифами Банку.
У разі невиконання вимог щодо негайного погашення несанкціонованої заборгованості (технічного овердрафту), яка виникла у результаті перевищення сумою здійснених операцій розміру витратного ліміту, Клієнт зобов’язаний сплатити Банку штрафи та пені, відповідно до чинних Тарифів Банку та умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк».
У разі встановлення до рахунку кредитного ліміту, Клієнт сплачує Банку проценти та комісії за користування кредитними коштами, згідно з умовами Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування та чинних Тарифів Банку.
У разі порушення умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, Клієнт сплачує Банку штрафи та пені, згідно з чинними Тарифами Банку. Крім того, Банк має право звернутись до суду щодо сплати Клієнтом штрафів та пені та відшкодування Клієнтом збитків, завданих Банку в результаті порушення Клієнтом умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування. При цьому Банк зобов’язаний передавати до бюро кредитних історій інформацію щодо порушення клієнтом умов Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, що в майбутньому може призвести до відмови у наданні клієнту кредиту у Банку та інших фінансових установах.
У разі недотримання вимог правил безпеки використання електронних платіжних засобів або їх реквізитів Клієнт піддає кошти на власному рахунку (у тому числі кошти кредитного ліміту) загрозі шахрайських дій з боку третіх осіб.
Банку забороняється вимагати від клієнтів придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).
Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
Клієнти мають можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.
Клієнти мають право в будь-який момент повністю або частково достроково повернути Кредит.
Клієнти мають право протягом 14 календарних днів з дня укладення Угоди відмовитися від договору без пояснення причин, не залежно від факту отримання ним грошових коштів. Про намір відмовитися від укладеної Угоди Клієнт повідомляє Банк у письмовій формі (у паперовому вигляді або у вигляді електронного документа, створеного згідно з вимогами, визначеними Законом України «Про електронні (у документи та електронний документообіг») протягом 14 календарних днів з дня укладення Угоди. Якщо Клієнт подає повідомлення не особисто, воно має бути засвідчене нотаріально або підписане представником за довіреністю на вчинення таких дій. Протягом семи календарних днів з дати подання письмового повідомлення про відмову від Угоди Клієнт зобов’язаний повернути Банку грошові кошти, одержані за цією Угодою, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою цією Угодою.
Договори
Умови оформлення
Мінімальний кредитний ліміт – 0,00 грн.
Максимальний кредитний ліміт при оформленні – 50 000,00 грн (включно).
Максимальний кредитний ліміт при збільшенні кредитного ліміту за ініціативою клієнта або Банку – 200 000,00 грн (включно).
Строк кредитування – 12 місяців з можливістю автоматичної пролонгації.
Протягом 62 днів надається пільговий період кредитування у разі використання кредитних коштів для безготівкової оплати покупок карткою в торгово-сервісній мережі, протягом якого застосовується пільгова процентна ставка 0,01% річних. Пільгова процентна ставка буде застосована за умови погашення всієї заборгованісті за кредитною карткою до кінця пільгового періоду. У разі непогашення всієї суми заборгованості до кінця пільгового періоду застосовується фіксована процентна ставка у розмірі 70,8% річних. У разі використання кредитних коштів для зняття готівки та безготівкового переказу коштів застосовується процентна ставка 70,8% річних.
Погашення кредитної заборгованості здійснюється клієнтом щомісячно не менше обов’язкового мінімально платежу у розмірі 8% від суми заборгованості.
Клієнт має право відмовитись від договору про споживчий кредит протягом 14 календарних днів з дня укладання договору. У разі відмови від такого договору клієнт повинен погасити всю заборгованість за кредитним лімітом, у тому числі відсотки за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за процентною ставкою, згідно з договором, та вчинити інші дії, передбачені Законом України “Про споживче кредитування” та договором.
Клієнт має право достроково розірвати договір за умови погашення всієї заборгованості за кредитним лімітом за процентною ставкою, згідно договору.